måndag 9 november 2009

Kattbajs

Asså, så fort jag ger katten mat så blir den skitnödig och ju mer mat jag ger den ju mer skiter den. Jag försöker att inte bli irriterad på katten men jag har jävligt svårt att ta in att det skulle vara mitt fel att katten skiter så in i he***te och att jag till följd av detta blir irriterad eftersom det är jag som får plocka upp eländet. KBT på min ära men jag tror inte att det hjälper mot kattskit och jag har väldigt svårt att se något positivt i detta......förutom att det luktar helt gudomligt.

2 kommentarer:

klatuu sa...

Var glad och tacksam att du inte har 6 katter som vi. Det är i och för sig utekatter men vissa av dom är så blåsta att dom skyndar sig in och går på lådan, sedan skall dom ut igen! Kattdj...ar!

Sleeping Cell sa...

hehe - ja,det var ju en liten tröst