onsdag 4 november 2009

Katastrof eller Möjlighet

Det känns nästan lite konstigt att uppdatera den fantastiska bloggen med ett innehåll bestående av text, men det är ju bara bra det eftersom jag tycker om när det känns lite konstigt och visst är det väl fantastiskt att det blev så positivt efter att ha börjat så konstigt.

Annat nytt på fronten är att jag i mitt vägval oftare och oftare väljer att vara den ansvarstagande människan istället för att välja offrets väg. Det här påverkar ju även mängden gnäll och annat negativt innehåll på bloggen men det ordnar sig nog säkert med den saken vad det lider. Jag är inte samma människa idag som den jag var igår och vad ännu bättre är, är att jag inte är samma människa i morgon som den jag är idag, det låter kanske lite knepigt men det innebär ju att man utvecklas vilket i sin tur bör betyda att det finns hopp både för mig och mänskligheten, även om jag inte tänker vara den som bildligt talat räddar den, utan bara vara en i besättningen som tillsammans med sin kapten följer det sjunkande skeppet ner i det mörka djupet. Whoohahahahahahahahaha.....- det vill man inte missa liksom. Jag är väl bara ute efter ett gott skratt och eftersom the bottom redan is nådd så måste det ju helt enkelt vara något annat som väntar därnere.....
Vad jag egentligen undrar är bara: Hur djupt kan man sjunka?

Ps (Vill samtidigt passa på att tacka för alla positiva reaktioner och det varma mottagandet vad gäller "Miraklet") Ds

Inga kommentarer: