onsdag 25 november 2009

Skruv saknas

Om allt gått enligt planerna så skulle jag kanske legat på operationsbordet just nu, men nu gick inte allt enligt planerna vilket innebär att jag inte ligger på något operationsbord just nu.
I går vid 13.50 avgick den buss som skulle ta mig mot Gävle och exakt 13.40 ringer man från ortopeden för att meddela mig om att operationen var inställd. Jag tycker det är bra när man hör av sig i god tid i händelse av förhinder och med en marginal på 10 minuter så får man väl vara helt nöjd. Anledningen till den inställda operationen var att man upptäckt att den titanskruv som man hade tänkt skruva ihop mitt båtben med för tillfället inte fanns i lager.

Grattis till alla berörda parter inklusive jäntan från Runemo som fyller år idag.

2 kommentarer:

Beas Blandade Karameller sa...

Det var en dålig planering av sjukvården! Upptäckte de att det var brist i skruvlådan strax innan de ringde??
Undrar vem det saknades en skruv på…

Sleeping Cell sa...

Ja,lite dålig framförhållning kan man tycka.

Jag är van vid skruvbrist men det har jag lärt mig att leva med :)