tisdag 3 november 2009

Litet förtydligande

Idag har Liam och pappa tillbringat en heldag hemma eftersom Liam visade vissa tecken på att vara lite krasslig i morse. Det känns konstigt att inte kommit ut på hela dan och man undrar liksom per automatik om byn med alla dess omgivningar ser lika ut som sist man passerade. Det borde väl ändå vara ett tecken på att jag har väldigt lite att oroa mig för just nu. Kan väl så vara, men jag tror jag har börjat lära mig något. Om man nu inte vill framkalla oro och ovisshet hos sig själv så är det ju bara att bestämma sig för att inte oroa sig och undra så mycket. Kort och gott så skiter jag helt enkelt i att oroa mig och tar det bara lugnt....och det där med att jag skulle undra om allt var sig likt på byn menade jag inte ens. Jag har helt enkelt så jävla lite att oroa mig för och undra över så att jag av gammal vana skriver att jag oroar mig och undrar över vissa saker.

Inga kommentarer: