lördag 14 november 2009

Myspys

Eftersom alla andra eller åtminstone många verkar ägna sig åt fredags och lördags-mys så har även jag bestämt mig för att inte vara sämre. Det är ju fortfarande 1½ timme kvar på lördagskvällen så nog ska jag väl hinna mysa och pysa lite på den stunden. Dvd:n är laddad men jag verkar aldrig få tid att titta på kvällens film. Planerade att köra igång den vid nio-tiden å även om det känns lite pinsamt att säga det så har jag fastnat på fäjsbook, men nu tänker jag slita mig för att titta på min film. Om du undrar så är filmen jag tänker titta på "Knowing".
Och förresten så tycker jag inte alls att det är pinsamt att jag fastnat på fäjjan

4 kommentarer:

Beas Blandade Karameller sa...

Ha, ha.. att fastna på ”fäjjan”, är tydligen inte så svårt – åt nå’t håll…
Jag ville gå ur, men tydligen har ”fäjjan” fastnat på mig! Först fick jag mess om ”uteslutning” för att jag inte var där tillräckligt ofta, efter ett tag kom ett nytt mess, där de tyckte att det var länge sedan jag var där…
Jag blir liksom inte av med dem…

Simon sa...

Tycker det låter konstigt det där med uteslutning.
Snääälla Bea, kom tillbaka till FB du också,å så kan du adda mig som vän.Det är liksom på FB det händer;)

Beas Blandade Karameller sa...

”Kom tillbaka...” Har liksom inte kommit mig därifrån…
De var ju de som ville bli av mig först... det var så ”många som ville in dit”, som det hette… och jag hade 14 dagar på mig att logga in - annars skulle jag bli utesluten. Jag var ju inte där så ofta, tänkte ”OK, låt någon annan få min plats då”.
Så jag var inte in där något mer efter det jag rensade bort allt på min sida. Efter en tid kom mess från dem, att de saknade mig… De’du, tänk att vara ”saknad” av Facebook!! Ha, ha…
Jo, du har så rätt i att det är ”där det händer”… kolla in länken: http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/nyheter/artikel.asp?artikel=3237792

Törs man vara kvar som medlem här nu…??

Hör av mig via tuben...
Jag är just nu insyltad i forumet på Svenska Mord … Brrr…

Simon sa...

Ojojoj!! - Där ser man vilka möjligheter det finns med FB.