fredag 16 oktober 2009

Den bjuder jag på

,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,, pirater, medera bomber ågranater, fasliga piss-toler mekruto kuleri.

I dag har vi väder i Edsbyn, lite blött väder men vi har dock väder och det är väl ändå huvudsaken. Att man sen inte tycker sig ha något att blogga om är ju en annan sak men det är ju ändå något man kan blogga om att man inte tycker sig ha något att blogga om. Nu ska jag gränsla min blå damcykel och göra mitt yttersta för att undvika en vattenplaning vid södra torget....fast inte riktigt än. Först ska jag stirra på skärmen och förundras över hur tom en boll ibland kan tyckas vara. Nä, inte den här skärmen utan en av dom som sitter på min blå damcykel.

1. Varför publicerar man över huvudtaget ett sånt här inlägg?
2. Är det för att försöka övertyga någon om min överlägsna galenskap?
3. Kan det vara ett rop på hjälp och en vädjan om att bli omhändertagen?
4. Försöker jag bevisa för någon att jag är i behov av vård?

It feels ba'så sjukt bra asså så'ja vill'ba fetleverera facit direkt asså!

1. Ja, inte vet jag!
2. Ja, mig själv!
3. Ja, men det förnekar jag!
4. Ja, men det förnekar jag också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt svarsformulär!
1.Ja det kan man undra.
2.Behövs inte . Tror redan på den .
3.Troligen. Vem det ska bli undrar man ju.
4.Behövs inte det heller . :-)
Teskedsgumman

klatthelvete sa...

word!
som vi säger på the internet......när vi inte vet vad vi ska säga men tycker något är bra!