torsdag 22 oktober 2009

Gästrikland fick fint besök

I dag har jag varit ute och rest.Först tog jag bussen till Bollnäs. Alla med underbett satt långt fram och tittade man bakåt så såg man ingenting. I Bollnäs bytte jag till tåg och resan gick vidare mot Gävle. Utanför fönstret såg man många träd.....på utsidan. Dyngan låg tät över Kilafors som måste vara en av de större bondhålorna i distriktet. Eftersom det fanns toalett bara på tåget så sket jag i bussen. På grund av bristande utrymme så kunde man inte visa alla sina känslor på tåget.....jag har mycket speciella känslor. I Gävle serverades bara enklare måltider så var det så att man kände att man ville ha något grovt i sig så fick man gå någon annanstans. I Gävle har dom en särskild butik för fritidsskor och när jag skulle åka hem så fick jag åka baklänges.

Inga kommentarer: