onsdag 14 oktober 2009

Visa om en fullkornslimpa

Jo hejkii, dä ä jag som ä Gris-Marie Briisefjord och jag befinner mig nu någonstans mittemellan där jag aldrig har varit och dit jag aldrig kommer att komma tillbaka men trots detttta och lite tilllll så har jag bestämt mig att finge jag 5000 spänn så skulle jag ställa upp gratis och viiiiisa miiiina hörntänder utanför Lidl i Vänersborg.
Det är otroligt vilka muskelspänningar och ofrivilliga ansiktsryckningar det går att framkalla enbart genom att försöka gå ner för landning men det är väl vad som krävs för att kunna plana ut....sa knut. Bjällerklang eller Bjäjjelkjang är väl vilket som även om inte Marcopolio var först att äta ishavstorsk som var panerad med riktigt grovt stjöbjöd i Frankrike. Nu svävar föremålet Gris-Marie Briisefjord vidare till ingenstans och det finns fojtfajande inga bevis för dennes ankomst eftersom föremålet ännu ej har anlänt. Vad man däremot tjoj sej vetja är att den kommande ankomsten kommer vara svår att upptäcka då föremålet tvätt-tatt-tatt-tatt sina händer med Gyro-Max.

Inga kommentarer: