onsdag 21 oktober 2009

Tittut

Som kanske någon har märkt så har bloggen uppdaterats dubbelt så lite de senaste dagarna. Det beror på att jag skriver bara hälften så många inlägg som jag vanligtvis brukar göra.
Kan ha att göra med att jag just nu är mycket splittrad och rådvill då det kommit till min kännedom att det faktiskt finns ett liv där bakom barrikaden och att jag just nu håller på att glänta på dörren för att se om det möjligtvis även finns utrymme för mig. Visst är jag lite orolig......ja, ganska mycket faktiskt, men det kanske går att vänja sig. Om inte så har jag lämnat dörren som leder in bakom barrikaden på glänt för att kunna retirera till min förljugna trygghet där bakom.

Vadå reträtt!? - Försök se ljuset för f**n!!

Eftersom man väljer hur man tolkar sin egen verklighet så kan man ju börja med att bestämma att den där dörren som leder TILLBAKA in i den förljugna tryggheten inte finns.

F**n va jag é BRA!!!

Inga kommentarer: