fredag 30 oktober 2009

Liten snyftare

Jag har svårt att visa någon större kärlek till min tvättkorg men idag så insåg jag att för att förändra på detta så blev jag tvungen att söka lösningen på ett annat håll.
Jag tog således tvättkorgen med mig och travade ner till tvättstugan varpå jag fyllde 2 maskiner med korgens innehåll. Efter att ha laddat klart och startat tvättmaskinerna tog jag med mig korgen och återvände tillbaka till min lägenhet.
Det är nu jag inser att jag faktiskt tycker om min tvättkorg. Det kanske låter lite fånigt....men det är ingenting mot för vad det ser ut när jag nu står här med en lätt lutning på huvudet och lite fuktig på ögat och inser att jag faktiskt tycker om min tvättkorg precis som den är......just nu, d.v.s TOM.

2 kommentarer:

Beas Blandade Karameller sa...

Håller fullständigt med dig!
Hade varit mycket värre om du hade menat plånboken…

Sleeping Cell sa...

(fniss)