onsdag 17 juni 2009

"Cruising"

(Bilden har jag lånat utan tillstånd från "Summertime Cruisers" hemsida)

För att inte bli allt för tjatig om hur eländigt allting är så kommer här lite positivare tongångar. Det är "cruising" i Edsbyn i kväll och i strålande kvällssol har man nu åkt huvudgatan fram och tillbaka för att sen samlas i parken här nedanför där jag bor. Det är mycket bilar - amerikanska bilar.
I brist på förarbevis och gammal bil av amerikansk modell så är jag förhindrad att vara med och hade jag ett förarbevis så skulle jag nog ändå inte ha någon gammal bil av amerikansk modell utan i stället avvakta något exklusivare nu när man har hört dom ev. planerna för "SAAB:s" framtid. Att det är en "SAAB" spelar mindre roll, huvudsaken är att min bil kostar en förmögenhet.

4 kommentarer:

Helene sa...

Tänk att det finns raggare även i"BYN"Du å ja kaske ska ta en tur i min raggar bil .

Zajmon sa...

...inte när det är "cruising" väl?

Helene sa...

HAr du nåt emot min BIL?

Zajmon sa...

Nää! - I och för sig så "puttrar" den på ganska så bra så den kanske gör sig bland V8:orna.