fredag 12 juni 2009

Vi ses i tvättstugan


Det kan löna sig att låta lite ynklig och att jämra sig. Jag tänker då på mitt förra inlägg där jag betonade hur smärtsamt det var för min handled(båtbenet) när jag försökte göra lite nytta här hemma. Det ena ledde till det andra och i morgon så får jag sällskap i tvättstugan, och som om det inte vore tillräckligt så lovade den barmhärtige själen även att ta med sig lite egen tvätt.
Finns det fler som vill tvätta så är det bara att ni kikar in mellan kl. 12.00 - 17.00 Välkommen till lite trevlig samkväm i tvätterian

4 kommentarer:

Roffe sa...

När ska jag lämna tvätten så den är klar till kvällen?

Sleeping Cell sa...

Mig är det synd om så jag tvättar inte.

Däremot så tror jag nog att min kompanjon hinner klart om du lämnar den senast 15.00

Helene sa...

Men vilken bra grej de vart av det där då.Kan ju va trevligt å umgås å uträtta en del syslor.Som inte hinns me.

Sleeping Cell sa...

Så låtom oss tumla runt i tvättstugan och bara umgås;)