tisdag 9 juni 2009

Sällsynt sol tittar fram

Som vissa andra börjar jag med att säga att "detta är ingen vanlig dag" för denna dagen ser ut att bli en strålande dag. Solen den skiner och jag kan redan höra hur ungarna stojar och leker i parken här nedanför. Skulle tro att det är Liam och hans dagiskamrater som är där och springer av sig.

Eftersom det är Tuesday så ska jag nog cykla upp till "Vändplatsen" sen, då det brukar vankas mat tillagad av M-B. Finns det någon som har hjärtat på rätta stället så är det just M-B som utan ersättning ställer upp och lagar mat som hon sen serverar till bla. bättre behövande. Dit hör kanske inte jag men jag äter ändå eftersom jag är så j**la snål och girig och så fort något är gratis så roffar jag åt mig.

Det där sista kanske inte var riktigt sant men det lät bra för att vara så dåligt.

Inga kommentarer: