måndag 22 juni 2009

Här borde det vara en titel

Jaha, då skiner solen igen då och vi ser ut att få en underbar dag ur vädersynpunkt. Lite synd kan man tycka då dåligt väder har en förmåga till att ge upphov och inspiration till blogginlägg.
Det där menar jag egentligen inte, för hur konstigt det än låter så föredrar även jag vackert väder framför regn och rusk, så nu vet Du det.

Liam har fått nya tider på dagis så idag ska jag hämta honom kl.14.00....förr var det 16.00.
Näää, jag har inte beviljat pojken nå sommarlov ännu och eftersom det fortfarande finns ungar kvar på dagis och han trivs så bra där så får han vara där en vecka till.

Annat som låter konstigt och som kanske får någon att lyfta på ögonbrynen är att: nu tänker jag ställa mig i duschen och skrubba av mig den värsta skiten...men bara dom 2 översta lagren.

Ha en underbar dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

sparar du det bästa till sist , i duschen ?Ha en underbar dag du med !
Teskedsgumman

Lort-Gris sa...

Bästa till sist?!...- Fick ringa vaktmästarjouren - Stopp i avloppet!

Anonym sa...

Finns ingen sjö i närheten som du kan förorena istället?? :-)

Tusen tack för tipset om Jango! Det passar mig perfekt!!

Bea