söndag 14 juni 2009

Ibland är jag sååå duktig


Ibland finns det inga gränser hur duktig jag kan vara. Jag har plockat igenom Liams garderober vilket har resulterat i 5 - 6 påsar med kläder som sannolikt kommer att skeppas iväg till bättre behövande.

Liam fyller år på måndag så vi tänkte ha en liten bjudning idag. Därför har duktiga jag bakat sockerkaka och gjort en jordgubbstårta.

Ett nytt uttryck som har myntats i Edsbyn torde vara att: "Efter regn kommer regn".......och skulle solen ändock titta fram så vet man att: "Efter solsken så kommer, ja just det....REGN"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ,ibland slår du världen med häpnad! Otroligt vacker tårta.Synd att man inte är bjuden.
Du det där med regnet gäller nog söder över med.
Teskedsgumman.

Anonym sa...

Kanonfin tårta!!!

Sleeping Cell sa...

Ja visst är den....och god var den också, Tack!

Linda sa...

Jaa tror ja det den såg riktigt god ut... Duktigt gjort ju av dej, inte så vanligt man ser killar fixa så där. Men du gör ju ett kanon jobb du och så himla kul att se. Fint namn på din gosse också. Heter min med ju :O)