tisdag 18 november 2008

Edsbyn - Bollnäs = Inställt

Idag skulle jag egentligen åka till Bollnäs men dom jag tänkte lifta med drog ju iväg så tidigt så det fick vara.Förresten så åker man ju inte till Bollnäs om det nu inte är absolut nödvändigt men dom stora butikskedjorna har dessvärre placerat några varuhus där så man kan spara några spänn på att försöka härda ut ett besök,tänkte då på såna som Rusta,Elgiganten,Dollarstore,eller Jysk.Inget av dessa varuhus ligger heller centralt i Bollnäs så det är väldigt omständligt att försöka ta sig dit om man inte färdas med bil.Av den anledningen tycker jag att man lika gärna kunnat placera dessa affärer i Gäddvik,Runemo,Söräng där det åtminstone finns en linjesträckning med regelbunden busstrafik.Kanon,då man samtidigt skulle slippa åka till Bollnäs.Nog om detta.Det här inlägget finns här endast av en anledning och det är för att jag ska kunna klistra in en kod,så håll till godo med ingenting.
Följ'>http://www.bloggkoll.com/blogg/346648/vacuum?claim=5u55czrt4va">Följ min blogg med bloggkoll

Inga kommentarer: