måndag 17 november 2008

Insekt utan Insikt

Tjena,Robert från boxer här. -Nähä,nu lurade jag er allt,det är ju bara jag.Hoppas jag inte skrämde någon nu och fick nån att tro att ni blivit erbjuden 40 TV-kanaler till ett oslagbart pris.Som vanligt har vi precis ätit Liam och jag.Idag bjöds det på fläskfilé med potatisgratäng hemma hos den välbärgade lilla familjen.Kanske är det just därför att familjen är så liten som vi är så välbärgade,vad vet väl jag?
Jag känner mig bara så sliten och trött.Kanske borde man dra ner på studietakten lite grand,har ju haft en hel lektion idag som dessutom blev inställd så det är nog säkert den som sugit musten ur mig.Jag tror nog att jag kryper över till grabben i soffan och tittar på Bolibompa i stället för att sitta här och beklaga mig.Att beklaga sig är väl ett av de ämnen som ligger undertecknad varmast om hjärtat men den här gången tänker jag inte skriva om det utan bara lägga mig ner och känna hur eländet rinner över mig för att liksom bilda en hinna så att man känner sig som den plågade inuti sin kokong.Vi får väl se,kanske kommer jag att förpuppas under natten för att i morgon vara färdigutvecklad och likt en bärfis sväva ut för att ta tillvara morgondagen.

Inga kommentarer: