lördag 8 november 2008

Obama & Larz Kristerz till Edsbyn

Kanske någon undrar vad Obama och Edsbyn har med varandra att göra.Ingenting faktiskt. Beklagar om jag gjorde någon besviken men det var bara ett sätt att komma upp sig lite i blogglistorna eftersom ju Obama är det absolut hetaste ämnet just nu.Är varken intresserad av Obama,Idol,sex and the city och inte heller julklappar om dom inte är till mig förståss.Nä tacka vet jag "Dansbandskampen" som börjar om exakt 1 timme och 8 minuter i skrivande stund.I kväll blir det riktigt spännande.....hmmmm,undrar hur det går för "Scotts"men jag håller i alla fall tummarna hårt för "Larz Kristerz",skulle dom åka ur så då vet inte jag om jag varken kan eller vill leva längre.Nu till alla er som trodde att de raderna ni just läste var allvarligt menade vill jag bara framföra mina hjärtliga gratulationer:Ni har just blivit förda bakom ljuset av en som inte har något bättre för sig på Lördagskvällen än att sitta å ljuga.Som tur är får jag fortsätta med det ett tag till då jag ska natta grabben med hjälp av ytterligare en saga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får passa på och dansa framför tv´n i kväll för snart får du inte plats när det nya soffbordet kommer :))

Sleeping Cell sa...

Tackar Klatuu för tipset men det innebär ju att jag i fortsättningen kan göra som råttorna dvs. dansa på bordet.