lördag 1 november 2008

Skärpt avgiftskontroll Nu

Det har inte hänt speciellt mycket idag.Har skrivit ner en affärsidé till ett fingerat företag då jag just nu håller på med företagsekonomi i samhällskunskapen.Trodde Hellen-pellen skulle sätta sig i Renaulten å framföra den i ilfart mot Edsbyn idag men det gjorde hon tydligen inte.Vet inte,men hon kanske inte vill komma å hälsa på mig mer.Liam är i Voxna precis som alla andra som är där,varken mer eller mindre.Sitter just nu och önskar musik på spraydio av det mer aggressiva slaget.I kväll är det dags för dansbandskampen igen också,underhållning på så låg nivå att SVT som ska stå för public service borde skämmas,men så går det kanske när folk inte betalar sin TV-avgift.....,därmed har jag inte sagt att jag har betalat men jag har heller inte sagt att jag inte betalat.Ett friskhetstecken är i vart fall att jag i vinter planerar att köpa långfärds-skridskor då det åtminstone avsevärt skulle öka chansen att gå igenom isen för att sen sjunka till botten.Det vore väl en upplevelse att få tillbringa vintern som abborrsyre i nå'n försurnad insjö.

Visst nappar det

Inga kommentarer: