onsdag 26 november 2008

En liten detalj

Så där, nu känns det lite lättare och det beror nog på att jag till skillnad från den sittande regeringen har vidtagit snabba åtgärder för att hantera den finansiella krisen och motverka det som kan bli följderna av en lågkonjunktur. Allt blir ju så mycket lättare om man börjar på ett personligt plan och i mitt fall så har jag helt enkelt tagit tag i hemuppgiften som jag fått i samhällskunskapen gällande just finanser och konjunktur.Detta har i sin tur lett till att jag numera inte alls känner mig oroad av det ekonomiska läget världen över. Men handen på hjärtat så var det väl den ogjorda läxan och inte världsekonomin som framkallade oron och känslosvallet i mitt annars så iskalla politikerhjärta.
Vidare har en vaken läsare av bloggen iakttagit en ofta återkommande liten detalj i mina inlägg som har fått mig att fundera på om jag inte ska utlysa en liten tävling bland bloggens besökare ifall att även någon annan har uppmärksammat denna lilla detalj.Efter att ha funderat klart har jag kommit fram till att istället för en tävling blottlägga den lilla detaljen här och nu. Det är nämligen så att den vakna läsaren har uppmärksammat att jag har för vana att stava Trotts med två T:n. Jag hoppas att ni kan ha överseende med detta och jag ska genast korrigera stavfelet. Det ska ju naturligtvis stavas som följer.Trottts och inget annat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha!
Jamen eller hur! Rätt skall vara rätttt

Konungen sa...

TroTs att jag ofta läser här vet jag ente

Konungen sa...

hur det stavas ska det forsätta