torsdag 13 november 2008

Svårt mätta "Muppverkstan"

I dag har vi på "Muppverksta'n" ätit "Kyckling a la Klatuu" som tillagades i Södrans kök.Fantastiskt gott må jag säga.Jag lät mig väl smaka så pass att jag inte ens var hungrig när det var dags för kvällsvarden här hemma.Det passar mig alldeles utmärkt att bli hungrig lite senare på kvällen då det tydligen inte ska vara så bra att äta sent.Jag får väl röra på mig lite extra för att öka förbränningen en smula,jag kan ju gå å lägga mig två eller flera gånger kanske.Inte heller finns det något som hindrar mig från att gå till balkongdörren å att ta sig ett bloss om jag vaknar på natten.Varför oroa sig då en viktnedgång bara skulle innebära en ekonomisk förlust i form av inköp av nya kläder som passade till ens kropp.Därmed har jag inte sagt att dom kläder jag redan har passar den så trendiga personen jag nu råkar vara.Nu ska jag kolla på Anna Book...-Nej,Anna Pihl...eller va're Höök?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, om du går och lägger dig två gånger på en kväll så har du genast fördubblad din styrketräning och då specifikt dina SitUps!
Från att ha gjort två per dag, en när du kliver upp och en när du går och lägger dig är du helt plötsligt uppe i fyra!
Bäst att ta det lite lugnt och kanske somna i soffan för att kompensera! ;)

Sleeping Cell sa...

Kan vara en bra idé.Det är bara det att sträckan till balkongdörren då minskar avsevärt men då kan jag ju å andra sidan gå och röka lite oftare.