fredag 21 november 2008

Slutet på en gardinpsykos

Jag kan inte nog tala om hur mycket jag uppskattar att det börjat ploppa in kommentarer till min blog, nu är det väl ingen som tror mig om jag skriver att jag är så glad för denna visade respons. Dom senaste dagarna har haft ett genomgående textiltema i form av diskussionen runt och om mina gardiner så pass att jag nära nog hamnat i nån sorts gardinpsykos. För att förhindra att även besökarna till min blog fastnar i detta ämne så tänker jag nu bryta mig låss från textildramat....(peppar peppar).
Jag har precis vart och lämnat gardinerna...nej, jag menar grabben på dagis och i kväll så ska han följa med Åsa hem för i morrn ska han följa med hennes familj till Stockholm.Tror visst det var nån shoppingresa arrangerad av SP.Under tiden tänkte Åsa & Liam dra sig ut på Djurgår'n för ett besök på Junibacken i Astrid Lindgrens sagovärld, det blir säkert ett uppskattat evenemang.

Inga kommentarer: