söndag 16 november 2008

Senaste Nytt från Pepparkakeland

I dag var det segt må jag säga,har inte lust att göra någonting.Grabben far runt som en vettvilling då hans far inte orkat ta ut honom på grönbete idag för att springa av sig.Å andra sidan har hans näsa börjat rinna igen så det kanske är bra att vi håller oss inne.Han har nyss gett upp sina långvariga försök att få pappsen att vika hattar åt honom.I stället stimulerar den lilla ängeln pappas nervbanor med att överösa honom med allehanda julsånger.Pojken är fantastiskt duktig på att sjunga så det är jag stolt för men i vissa stunder blir det bara för mycket........-va f**n,man är ju inte mer än människa eller är det bara det att jag är en dålig far? Nu har det som jag just skrivit fått mig att känna skuldkänslor så nu ska jag gå och hjälpa grabben vika lite hattar.

Vi komma,vi komma,från pepparkakeland........

Inga kommentarer: