söndag 9 november 2008

Veckofinal

Så har då denna helgen gjort sitt och det återstår bara att knöla ner sig i soffan för att spänna sina trötta ögon i TV:n,tror det är agenda eller nå sånt.Tidigare var vi till ICA 'å' köpte en fars dags-stubbe som vi smällde i oss,Liam och jag,så för att förbränna den blir man väl så illa tvungen att cykla till skolan minst ett par gånger den här veckan.Jag kan förstå om någon som läser det här blir förvånad och ställer sig undrande till hur i all världen den där "karln" hinner med allting och dessutom genom sina dagliga träningspass på cykel håller sig i sådan toppform.
Förklaringen till varför jag fortfarande sitter kvar här och skriver i stället för att titta på TV är bara den att dom hade Barack Obama på agendan.Men nu känner jag mig laddad och utmattad så nu hasar jag mig över till soffan.
Gonatt

Inga kommentarer: