lördag 15 november 2008

Edsbyn - Sirius

Återigen har mörkret sänkt sig över Edsbyn som förresten vann mot Sirius i går med 8-1 tror jag visst att det var.Hade tippat 8-2 eller om det var 9-2, kommer inte ihåg.Liam och pappa har nyss ätit "körv & potäter" och för att ingen ska vilseledas eller tro att jag äter hela tiden så ber jag eventuella läsare av bloggen att kolla tidpunkten för publicering av mina inlägg.Förresten så skiter väl jag i det,jag äter väl när jag vill.Det där med bandyresultatet tänker jag faktiskt förklara lite närmare.Det är nämligen så att undertecknad har sitt ursprung i Alfta vilket kanske kan förklara dennes ringa intresse av bandy.Det var bara det att "Kajsa-Carin" på Freda'n kom kutandes med ett papper samtidigt som hon vädjade till mig och några andra att avlägga ett förhandstips inför kvällens match.Sådär,nu har jag ursäktat mig för att jag lekte med elden och därmed tog risken att halka ner i BandyTräsket.

Inga kommentarer: