måndag 7 september 2009

Ensam pappa söker......efter något att äta i kylen

Bagheera

Inte alltför ovanligt den senaste tiden så är jag åter igen ensam hemma. Liam är hos sina kompisar och ringde nyss och lät meddela att han äter middag med dom varpå han sen kommer hem till klockan sju....nja, det var inte Liam som ringde, utan en förälder som sa att det var helt okay om han åt hos dom.

Själv har jag tagit hand om lite hushållsarbete såsom städning och ännu mer städning. Detta gjorde jag naturligtvis inte för att det behövdes städas, även om det gjorde det, utan för att ha några extra rader att göda min blogg med......och så lät det ju lite duktigt också.

Har dock hunnit varit tillsammans med Liam en stund efter dagis och jag börjar sätta alltmer värde på dom stunderna. Vi tog Lennart med oss och gick ner till parken där Lennart klättrade i träd och visade att han är en riktig panter som kan se hur hotfull ut som helst genom att visa tänderna.(Kan inte låta bli att undra vem som är björnen Baloo i det här läget)

Inga kommentarer: