onsdag 23 september 2009

Inget sex, lite lögner, inga videoband

Liam och jag leker kurragömma och just nu ligger jag gömd under en bänk i Madrid. Nej, nu ljuger jag igen och det rejält också, men inte skäms jag för det inte.
Nu kanske det är svårt att få någon att tro mig då jag säger att Liam sitter i badkaret och jag sitter här vid datorn och som hastigast ritar ner ett litet inlägg innan jag skall rusa vidare för att se till att Liam skrubbar av sig ordentligt. Sen bli're go'nattsaga me myspys och ett rovdjur under täcket som hungrigt använder sina tänder i jakten på att hitta något att tugga på.
Med andra ord är allt som vanligt förutom att jag har börjat ifrågasätta trovärdigheten om människans landstigning på månen 1969 - ifrågasättande som övergått till tvivel.
Jag hinner även med att hata påven mellan varven, oavsett vilket namn och nummer denne har.

Go'natt

Inga kommentarer: