lördag 26 september 2009

Uppochner

Asså, ibland blir det så fel. Hade tänkt att gå på lördagsbio idag kl.17.00 och för att fördriva lite tid under dagen så lägger jag mig ner och läser. Vad händer? Jo, jag somnar och har nu sovit bort hela eftermiddagen och halva kvällen, men eftersom det inte är bra för självkänslan så är det ingen idé att ångra det som en gång hänt och därför så ser jag framför mig en mycket konstig lördagskväll istället.
Tilläggas bör väl att det inte gjorde saken bättre att behöva vakna till Ingvar Oldsberg så nu återstår det bara att leta fram en godkänd film som kan få mig att komma över denna för mig traumatiska upplevelse.

2 kommentarer:

Klatuu sa...

Määään! Vaffaen Vacuum!
Ska jag köra filmen runt 13:00 i morgon förmiddag åt dig? :))

Sleeping Cell sa...

13:00? Förmiddag? Är det verkligen möjligt?