måndag 21 september 2009

Det fria ordet

Just nu har jag väldigt svårt att behärska mig och jag sitter här och är mer än måttligt förbannad på hur vi egentligen är konstruerade vare sig det är av en skapare eller det naturliga urvalet eller hur vi nu kom till.
Jag kan f**n inte begripa hur i helvete man kunde placera en del av kroppen som man använder så ofta och då menar jag flera gånger om dagen på baksidan....om man nu har huvudet vänt framåt förstås. Jag tänker naturligtvis på arslet. Så fort man ska sätta sig, ja då är man tvungen att göra det baklänges. En annan nackdel är ju att det tamejfan är stört omöjligt att med sina ögon få en liten överblick hur det ser ut därnere. Jag menar bara, att eftersom man använder det flera ggr. om dagen till fler ändamål än att sitta på så är man ju lite mån om hur det egentligen ser ut där nere.....utan att behöva bära med sig en hallspegel typ. Visserligen kan jag ha viss förståelse för att det kan vara så jävla fult så att man därför har berövats möjligheten till fri insyn (om man inte är beredd att göra sig något större besvär).
Förslagsvis så tycker jag att stjärten borde sitta ungefär runt handleden som ett armbandsur, lättillgänglig och väl synlig och vid behov så kunde man bara vifta bort problemen.

Är det normalt att ha såna funderingar?
Finns det fler som är upprörd av samma sak?
Vad funderar Du på?
Vad gör dig upprörd?

1 kommentar:

Anonym sa...

Den var verkligen bra!!!
jag har aldrig tänkt i de banorna, att de borde sitta nån annanstans...tror nog att de är så otrevligt att titta på, så därför sitter de där se sitter...
Men skaffa dej en manlig vän, så kan ni åtmonståne hjälpa varandra o hålla ordning där nere...
o kolla in varandras rumpor på nära håll o sen förklara för den andra vad som är så fint med dennes stjärt ; )