torsdag 17 september 2009

Min kropp har fått en främlings huvud

Jag har en förväntan att min hjärnfunktion som just nu är ifrågasatt på något vis borde återgå till vad som med mina mått mätt räcker för en normalstatus. Bara så pass att jag kan återvända till att få lite mer variation i mina inlägg och förmågan att kunna se saker ur ett bredare perspektiv då jag just nu upplever det som att jag likt en springare iförd skygglappar tar mig fram genom en dimbelagd allé utan att veta vad som väntar vid slutet. Är det balen på slottet eller galopperar jag rakt mot avgrunden?

Kan ju inte säga att jag plågas....men jag undrar på allvar vad det är som händer i min skalle.
Eller är det bara det att det aldrig tidigare varit någon giftfri aktivitet där som gör att det känns konstigt?

Inga kommentarer: