torsdag 3 september 2009

Smaskens

Halleluja, snart skall dagen gry. Jo hej, det är jag som är Tage....men dom kallar mig för Siv bara för att jag aldrig lämnar företräde i korsningen mellan en grythund och en riktig spjuver.
Eftersom alla....eller åtminstone väldigt många tycks ha drabbats av svininfluenser så har jag beslutat att turen nu har kommit till mig så att även jag ska få ta del av denna epidemi. Snuva, torrhosta, nysningar och en gullig liten knorr på mitt feta men ändock så söta arsle.
I dag har jag bestämt att inte få något gjort....förutom alla dom saker jag måste uträtta då förstås, och i det lilla kittet ingår bl.a ett besök hos tandläkaren för lite myspys i den elektriska stolen. Det ser ut att bli ännu en underbar dag och i övrigt är allt som sig bör och dom små hungriga djävlarna fortsätter att äta upp mig inifrån - smaskens!

Inga kommentarer: