tisdag 15 september 2009

Som i en dimma.....

....är icke-rökaren pga. nikotinbristkoma förhindrad att uppdatera det VaCuum som denne äntligen har lyckats uppnå. Läget känns utomordentligt snurrigt som det är och den fd. rökaren finner ingen anledning att bära bloggen framåt i form av en update i nuläget....dåläget....eller vart f**n jag nu befinner mig.....behagligt är det i varje fall. Denna känsla borde ju kunna få vem som helst att avbryta tillförseln av nikotin till hjärnan lite oftare.

Har förresten gjort ett fynd ute på min balkong som talar för att det ändå borde vara något positivt med att röka. Alltså, jag vill ju inte på något vis lyfta mig själv till några höjder, men jag törs nog ändå påstå att dum, det är jag inte. Att jag skulle ligga bakom dessa rökrester om det inte fanns en god anledning som tex. att det var väldigt gott eller hälsosamt eller liknande är för mig helt otänkbart. Om det nu skulle vara så äckligt och hälsovådligt så borde jag om någon känna till detta.
Funderar....funderar....funderar....Jomen, visst ser det väl ändå gott och inbjudande ut.....

1 kommentar:

Klatuu sa...

Ja visst är det lite Magnellkänsla när nikotinet flyr, 'Det är bara genom dimmor som jag går'