söndag 6 september 2009

På väg hem

Nu har husmor varit riktigt huslig av sig då jag som många andra i dessa tider har syltat och saftat.
Njaae....syltat och saftat var väl kanske att ta i, men jag har kokat äppelkräm tillsammans med Liam och det är i mina ögon en stor bedrift. Det tycker jag var mycket duktigt av mig.....även om jag kanske inte uppnår samma människovärde som Christer Sjögren.....undrar om Chrille-pille har kokat äppelkräm? Det har han säkert. Han har säkert både syltat och saftat så han är nog en mycket bättre människa än mig.

Hellen-pellen är på väg hem, vilket varken innebär att hon har varit här eller är på väg hit...hon är bara på väg hem......undrar om Christer Sjögren också har varit på väg hem? Det har han säkert, utan att för den skull varit på väg härifrån eller på väg hit.

Liam är sällan hemma numer. Han och Ida var väl här sisådär 2 minuter, sen sprang dom iväg hem till henne.....tror jag. Undrar om Liam är på väg hem och om han i så fall är på väg hit?
Igår var han hos hos grannen hela eftermiddagen.....utan att vara på väg hem....på ganska länge.

Börjar nästan kännas lite ensamt och det har fått mig att fundera på om man inte skulle ta och skaffa barn....kanske med Christer Sjögren.....för han kan nog både sylta och safta....om han nu inte skulle störa sig på att jag var en sämre människa än honom.

SUCK!!! Tänker tänker tänker......Jag kunde skjutsa Christer till ICA på min blå damcykel.

Inga kommentarer: