lördag 5 september 2009

Tänk på barnen - försök se lite snällare ut Chrille


Jag hatar ingen....bortsett från Christer Sjögren, Johan Palm, Patrik Isaksson och en jävla massa andra.
Egentligen....fast bara egentligen, så är jag en ganska....men bara ganska så snäll kille, så jag tvingas ändå säga att jag inte hatar er personligen.....fast kanske lite......eller ganska mycket.....ok, kanske jättemycket då, men mest hatar jag er för vad ni gör med min radio och för att inte tala om vad ni gör med mig när ni spelas i denna.

Till dig Christer vill jag säga att jag faktiskt har begått ett lagbrott då jag mot rådande regler laddade ner en dubbel-cd från en fildelningssajt med det bästa med Vikingarna med både dig och han den där Borsch.......föresten så var Vikingarna mycket bättre när Stefan sjöng.....eller mindre dåliga.....han hade även mycket mer och tjockare glasögon än vad du har, sådäså.
Detta säger jag bara för att göra dig ledsen - whoooooohahahahahahaha. Och förresten Chrille - pille: Om Borsch var tändstiftet så måste fan du ha varit avgasröret. I love Europe......va fan é de för dynga!!?? - Det gör jag inte alls, och speciellt inte Joe Tempest(jag vet att jag sagt det förut men det hade jag glömt och dessutom så tål det att sägas igen)
Nädu, Chrille-pille. Allas dagar äro räknade och det gäller även dig - KRAM!

2 kommentarer:

Konungen sa...

Krister Sjögren har haft sex med Lotta Engberg
Det gör att man måste neundra honom
Att orka leva efter det

Sleeping Cell sa...

Hahahaha......är det sant? Ja, när du säger det så syns det faktiskt på henne.