fredag 4 september 2009

Det var mitt fel

Det blev en bestialisk lunch med orientalisk köttfärsgryta och därefter en underbarisk blåbärspaj med vaniljsås.

Precis som förra gången då vi var på "VP" och åt så blev vi p.g.a det ihållande ösregnet isolerade och kände oss tvungna att stanna kvar, när alternativet var att bli fullkomligt genomsur om vi skulle ta våra cyklar och bege oss därifrån.
Det värsta var ändå att jag visste att det inte skulle sluta regna förens jag kommit hem eftersom vi på förmiddagen hade ett ganska hyfsat väder ända tills jag gick ut och satte mig på den blå damcykeln....då började det regna.

Med detta vill jag säga till er alla:
Förlåt för att jag finns och att jag över huvudtaget gick utomhus idag. Hade jag stannat hemma så hade ni förmodligen haft ett strålande väder idag.

Inga kommentarer: