onsdag 2 september 2009

Hösten äger.......(tills vidare)

Helt plötsligt är det helt okay med höst....om det nu är höst, fast är det september så är det väl höst....eller?
Att jag nu tycker att det är så okay beror väl på att jag tycker att vi har haft ett så behagligt väder i några dagar. Strålande solsken och ändå möjlighet att kunna vistas i detta då luften trots allt blivit lite svalare. Liam, Lennart och jag har nu tillbringat några behagliga eftermiddagar i parken. Lennart har gjort stora framsteg när det gäller att följa med oss ut. Jag har investerat i ett sk. flexikoppel som går att dra ut 7 meter och även om det inte var avsett för mig så får jag ändå säga att det var en väl placerad investering.

Jag har som mål att lära Lennart att han ska bajsa i lekparken och framförallt i sandlådan i parken och just nu ser det ganska lovande ut måste jag säga för han räds inte att vara med och klättra bland rutschbanorna och gungorna och blir han skitnödig så är det väl bara att man håller hårt i kopplet tills kattskrället tvingas bajsa på barnens lekområde.

Det här är jag helt säker på att jag aldrig sagt förut, men just nu så älskar jag solen.....eller gillar åtminstone.

Inga kommentarer: