lördag 12 september 2009

Ingen vanlig dag

Det är lördag och jag är barnledig. Det här är ingen vanlig dag för idag har jag inte ens tid att morgonblogga då jag efter att ha fått i mig lite/mycket kaffe tänker återvända till sängen, inta ryggläge och läsa en bok. Du som har följt min blogg har tidigare kunnat konstaterat att det inte hör till någon vanlighet att jag läser böcker, men det finns stunder då jag är beredd att göra undantag. Jag har en förhoppning om att det jag ska läsa kan komma att förändra mitt liv radikalt och sannolikt återkommer jag med information om vad jag har läst vid ett senare tillfälle.

Hoppas att undrens tid ännu ej är förbi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna att så inte är fallet ! Lycka till !
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

Tack,teskedsgumman:)