söndag 4 januari 2009

Hjälp!....- Tänk om jag är arbetsför....

Det skrämmer mig litegrann att varje gång jag sätter igång att arbeta så verkar det som om att jag inte har några begränsningar. Det går väldigt trögt att komma igång men när jag väl börjat så går det utav bara farten och det värsta av allt är ju att jag inte alls tycker att det är jobbigt heller. Hjälp!! Vad ska jag göra? och jag som trodde att jag var så försoffad och lat men det är väl bara det att lusten har lite svårt att infinna sig. Nu har jag i allafall avklarat tvättstugan och när jag ändå var i farten så passade jag även på att städa lite. Nu ska jag lägga mig och läsa saga för grabben. Apropå att läsa saga så har jag om jag ska räkna i lite runda tal läst gonattsaga för grabben lite drygt 1100 gånger och då har jag räknat bort de kvällar jag har sk. avlastning och är barnledig. Det där kanske luktade lite skryt men det gör mig ingenting för det är något som jag är stolt över.
Vinkelivink i rutan!

Inga kommentarer: