måndag 19 januari 2009

Postorder

Sen väcktes han ur sin sömn och drömmen försvann. Eftersom det inte går att ta sig in på "Facebook" så kryper jag väl tillbaka in i mitt VaCuum och försöker åstadkomma ännu ett inlägg.
Det är imponerande att se hur uppskattat det är med blogginslag som handlar om kläder och mode. Visserligen så kan jag även förstå att lättklädda modeller är en bidragande orsak till att intresset för bloggen ökat men jag vill påpeka att bakom de outfits som hittills visats så ligger det mycket hårt arbete, både från kreationens skapare, modell och stylist. Det här är en tuff bransch med hård konkurens om de stora klädjättarnas omättliga gunst.

Jag vill även passa på att tala om att jag per telefon har blivit kontaktad av intressenter som efterfrågat möjligheten att kunna göra sina inköp a la postorder och därför haft önskemål om en katalog. Jag häpnade först och undrade om någon skojade med mig men efter att ha haft en dialog med intressenten så är jag övertygad av alvaret i dennes önskan. Utveckling tar tid men jag jobbar just nu för fullt för att kunna tillgodose alla blivande kunders önskemål om ett postorderalternativ.

Inga kommentarer: