fredag 16 januari 2009

Jag är trött men.....

Är det inte konstigt så säg? När jag äntligen har köpt mig en skrivare så börjar det komma erbjudanden från bekanta som vill skänka mig sina skrivare. Igår tackade jag artigt men bestämt nej till en inte alls så gammal laserskrivare, men tack ändå.



I natt har kylan återvänt till Edsbyn så pass att jag i morse hade -20, kan någon tala om för mig hur man skriver tecknet grader? ni vet den lilla runda upphöjda ringen. Använder man tex. Word så går det ju att infoga tecken men här på bloggen så vete f**n hur man gör. Visserligen så är det bara en världslig sak som är mindre viktig men det vore sååååå kul att veta hur man gör.



Btw så står en bekant till mig i startgroparna att starta upp ännu en modeblogg. Att döma av det lilla smakprovet som det idag bjöds på så finns det all anledning till oro för Blondin-Bella i kampen om bloggtoppen. Kolla in "Underlivet är bart"

1 kommentar:

Anonym sa...

Kvällen outfit finns nu att beskådas på undertecknads (eller övertecknads kanske) blogg :)