torsdag 15 januari 2009

Sovmorgon

Idag har jag försovit mig så det innebar att grabben kom försent till dagis men det finns säkert större problem i världen än så. Det är så att Liam i julklapp fick en väckarklocka som var av modell jättestor och då menar jag jättestor och den går det liksom inte att klicka över på ringning vid den tid jag nattar pojken för då alarmerar den. Jag får liksom vänta tills jag går och lägger mig innan jag kan ställa den på ringning och det var det som jag glömt igår kväll, som gjorde att jag i morse, fastän grabben var uppe, sov på övertid. Men inte ska vi sörja för det, då det bara innebär att detta inlägg blev 1 timme försenat, men vore det inte för att jag hade sovit över så skulle ju det här inlägget inte blivit till över huvudtaget.

Puss Puss Pannkaka

Inga kommentarer: