fredag 16 januari 2009

Bara Jag & Ingenting

Jäsp vad jag är trött. Det var längesen jag hade en ledig kväll men i helgen är jag som man uttrycker det avlastad och jag tänker därmed frånsäga mig allt vad ansvar heter. Jag har laddat upp för en helg med snabbmat, godsaker och min plan är att tillbringa större delen av helgen i Tv- soffan när jag inte ligger till sängs förstås. Nja, jag lär väl säkert avsätta lite tid till att uppdejta bloggen men det hör liksom till såna vanliga vardagsbestyr som att äta eller gå på muggen. Med dom raderna tackar jag tillsvidare för mig, för nu tänker jag krypa över till soffan och inta horisontalläge.

2 kommentarer:

mindfull-painfull sa...

Fullt förståeligt att en dag få logga ut.
Ska själv göra så .Logga ut från alla måsten och bara vara.
Härligt.
Fast jag måste säkerhetskopiera lite för på söndag ska datorn få nytt och större minne.jippie.
Så snart kan kreativiteten flöda för fullt.

Sleeping Cell sa...

Jepp! Så nu skulle man kunna säga sig vara off-line med andra ord.