fredag 9 januari 2009

Tacksam för tips

Sitter här och tittar efter en skrivare och som väntat så är utbudet stort vilket genast gör det svårare att fatta kloka beslut när man vilse irrar omkring därute i djungeln. Måste ta mig en liten paus men finns det någon som har ett bra förlag att komma med så tar jag tacksamt emot tips. Kanske bör nämna att jag har svårt att slita mig från Canon pixma iP4500 då jag tycker den har det som jag behöver för att tillgodose mina behov (saknar scanner). Sen finns det ju laserskrivare till överkomligt pris men frågan är om det väger upp mot kvalitet.
Jag gör väl som jag gjort i ½ år nu och lägger saken på is och hoppas att det en dag ramlar ner en skrivare från himlen så slipper jag problemet med att bestämma mig och fatta beslut.

Idag kommer Helene och då blir allting mycket mycket bättre eller åtminstone kommer det att kännas mycket bättre. Hoppas att hon åker direkt från jobbet annars kommer hon säkert se att jag tänker servera henne crepes med supergod fyllning när hon anländer.

Inga kommentarer: