tisdag 27 januari 2009

Jag bara undrar....

Ser jag så rolig ut eller har jag bara missat nått. Jag har tänkt lite på det där att när man möter en del människor och då syftar jag på bekanta, så är det ju brukligt att man säger "Hej" till varandra. Det märkliga är att en del tycks finna det väldigt roande när dom möter mig och därför skrattar samtidig som vi "Go'dagar" på varann. Det kan låta ungefär så här:

Jag: - Pust, flämt gomorgon!

Varpå den jag möter svarar med ett utdraget fnittrande "E":

- Heeej,mmhhee!

Jag: Jaha, allt väl idag?

Jo-orå! Heehee!

Den där lilla egenheten har fått mig att fundera på hur man egentligen låter själv.

Hur låter Du?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fless!!
Ja, jag brukar nog låta ungefär så här:
- Heeej,mmhhee!
Jo-orå! Heehee!

Till mitt försvar kan jag bara säga att du brukar se så himla finurlig ut när du kliver innanför dörren så jag kan inte låta bli att le :)

Sleeping Cell sa...

Tyvärr Klatuu, men den här gången var det inte Du som var upphov till mina funderingar runt och omkring inlägget. Vilket innebär, att du heller inte behöver bygga upp något större försvar.
Egenheter är ju något som vi alla har och som gör var och en till en unik individ.

Anonym sa...

Hehe, hoppla då!
Men jag kände mig ganska så träffad. Och ett bra försvar är ändå bra att ha :)