lördag 17 januari 2009

Innan jag får på pälsen

Nej, jag är ingen förespråkare av päls. Det är väl lika bra jag talar om det, men vad gör man väl inte för att provocera. Däremot så tycker jag det är helt okej med päls a la fusk och fusket är ju ingentig som är utrotningshotat precis och inte heller lär det bli lidande för att vi människor bäddar in oss i det. Det är väl snarare tvärtom, att det är vi människor som blir lidande när fusket breder ut sig fast det beror ju lite på vad det fuskas med förstås. Nä nu blev det lite för mycket fusk så nu drar vi oss tillbaka och säger Tack för idag. (Mer fusk utlovas i nästa out-fit)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi väntar med spänning på nästa utfitta!

Anonym sa...

Kan bara hålla med föregående talare. Själv tänker jag fokusera på accessoarer i nästa inlägg. :)

Sleeping Cell sa...

Jepp! Även jag kommer så småningom ge lite tips på hur man kan bättra på sin look.