fredag 9 januari 2009

3 meter lång & Ingenting

Eftersom ingen ville tipsa mig om några bra skrivare så har jag ändå beställt en. Kanske var det där med att efterlysa lite tips bara ett sista trevande försök till att få någon att kommentera mina inlägg (det där sista gäller inte Klatuus fjälla). Jag tänker i allafall inte tala om vilken skrivare jag har köpt, bara att jag har köpt en kabel som är 3 meter lång och för att utnyttja den maximalt kommer jag att behöva placera skrivaren långt därborta i soffan. Nej, jag är inte snål, bara ekonomisk.
Sist men inte minst vill jag även passa på att gratulera Helene till att idag tagit ett mycket felaktigt beslut och inte ens om det får ni veta något, bara det att dom där pannkakorna var det minsan krut i. BTW så kommer ordet "minsan" ursprungligen från uttrycket "min sanna själ".
Ja, jag blev faktiskt förvånad för jag trodde att "min sanna själ" var detsamma som "jävlar i min låda". Prova själv att sätta in den lilla meningen varje gång när ni tänkt säga minsan så ska ni få se att det funkar ju hur bra som helst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

WTF!
Får man inte veta någonting?!!?? Okay, jag kan gissa mig till vad du köpt för skrivare med kanske 50% säkerhet. Men jag säger bara "Nu läll!" Hemliga felaktiga beslut! Jag kommer inte att kunna sova inatt. Och bara därför så tänker jag inte tala om vad skivorna kostar...det är en hemlis :))))

Sleeping Cell sa...

Nämen va faan.....I så fall så får inte Du heller veta hur mycket eller lite jag är villig att betala för dom hehe

Anonym sa...

HAHAHAHA!!!
Touché!