lördag 3 januari 2009

Varför känna efter....?

Har nog funnit svaret på min tröga start på det nya året. Jag har så himla ont i halsen så det knappt går att äta och känner jag efter så är det inte helt smärtfritt borti örat heller. Men å andra sidan vem behöver väl äta och varför ska man känna efter. Om nån undrar hur det går med mitt rökstopp så kan jag säga att sådant ska man inte undra om, men om jag nu nödvändigtvis ska avlägga en liten rapport så kan jag säga att det åtminstone jobbas på det. Tycker att jag befinner mig i nått sorts närvöst tillstånd så jag ligger lite avvaktande då jag inte tror att det är precis rätt tillfälle just nu. Kan ha att göra med att pojken också klättrar efter väggarna i väntan på att få komma tillbaka till dagis efter jullovet. Dock har jag trappat ner på rökningen avsevärt och jag står fast i mitt beslut att försöka genomföra det så nu vet ni hur det ligger till med den saken. Nu är det lunchdags - Hejdåå!

Inga kommentarer: