onsdag 14 januari 2009

Virriga Veronikas morgonblogg

Det blev sent igår så i dag är vi trötta så trötta. Ur radion strömmar Lena PH men det får mig inte att sluta undra varför jag ganska ofta faktiskt säger "Vi" fastän jag bara syftar på mig själv. BTW så är Lena i allafall bra tycker jag men nu har musiken tystnat och Radio Gävleborg bjuder på nyheter om organdonation och lite lokala rimförsök om bandyproblem med Magnus Murén - fnitter fniss...

Idag ska jag sätta en utav mina trogna läsare på prov i form utav ett litet test, som går ut på att om denne lite senare idag när vi möts är medveten om att vederbörande just har blivit utsedd till att skjutsa mig till ICA för att plocka ut ett större paket så avslöjar det om denne har besökt min blogg på morgonkvisten eller inte - vidrigt finurligt tycker jag fast ändå helknäppt och allt detta äro tyckt av en och samma peronliga Persson som ändå är en ganska social'en.
Kanske att man ibland upplever det lite svårt att veta var man ska, men det beror säkert på att man inte vet vart man är på väg eller vart man tidigare har varit.

En underbar dag utlovas inte men försök så gott det går med egen kraft att göra det bästa av den och glöm inte att skänka de alltid lika oskyldiga barnen i Gaza en tanke - Skandal

Inga kommentarer: