tisdag 13 januari 2009

Så det kan bli.....

Sådär, då har jag nattat grabben sent om päroncider men så kan det gå när pappsen redan börjat fastna vid pokerbordet.
Har i vart fall varit ute lite i dag och bla. gjordes ett besök på Vändus Platsus där det bjöds på köttus-soppus med tillhörande Ostus Mackus - det var trevligt tyckte jag och det tyckte nog även flera får man hoppas för jag tycker ju inte om att vara ensam om att tycka någonting även om jag när andra tycker något tycker tvärt emot och inte tänker jag använda mig av något kommatecken heller trots att denna komplicerade mening nu börjar att bli ganska så lång men det gör ingenting tycker jag då jag ändå om en liten stund tänker sätta punkt men först ska jag bara skriva vad som hade kunnat bli ytterligare en mening om jag hade använt mig av punkter tidigare i inlägget men det har jag nu inte gjort så därför så blev det bara en enda lång mening om man nu bortser från den första raden men det var ändå bara en mening som saknade betydelse och nu har jag bestämt mig för att avsluta även dessa betydelsefulla rader utan att sätta punkt sådeså - PUNKT

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha!!
Du är för skön du!