torsdag 22 januari 2009

I väntan på....

Var hälsad kära församling.Vad göra nu? Då min personlige rådgivare ännu inte är inloggad så ritar jag väl ner några rader på bloggen istället. Undrar om mina grannar uppfattar mig som störande just nu? Det är så med mig att när jag lyssnar på musik (har jag valt musiken själv så är det ju sånt som jag tycker är bra givetvis) så kan jag inte hålla mig från att dra upp volymen, men va faan, klockan är ju ändå 10.00 och har mina grannar inte kommit ur sängen än så är det väl ändå på tiden. Egentligen så är det (med mina mått mätt) inte speciellt högt men det är ju den där subwoofern på golvet som gör att det liksom dundrar så ljuvligt i väggar och golv. Just nu är det Allan Pärssons projekt som förgyller min morgon. Sådär, där kom min terapeaut upp på skärmen.

Ha en underbar dag

Inga kommentarer: